dinsdag 27 november 2012

Dilemma vertrekdatum

Sinds gisteren ken ik het (voorlopige) examenrooster. Wat een geweldig goede rooster. Drie examens verspreid over 3 weken. Dat is wat anders dan de vorige jaren...
Mijn laatste examen staat gepland op 31 januari. Dit wil zeggen dat ik vanaf 1 februari richting Suriname mag vertrekken.
Het liefst zou ik op een zaterdag willen vertrekken, omdat mijn ouders dan geen verlof moeten nemen om mij naar de luchthaven te brengen. Maar nu sta ik voor een dilemma... Ofwel zaterdag 2 februari vertrekken en 2 mei terugkomen (dit geeft mij wat meer tijd om examens, stage, eindwerk,... voor te bereiden), of 9 februari vertrekken en 9 mei terugkomen (dan kan ik mijn openluchtklassen nog uitvoeren begin februari, heb ik voldoende tijd om afscheid te nemen van iedereen, en ben ik er nog op de verjaardag van mijn mamaatje). 
Ik denk dat ik de keuze maar zal laten afhangen van mijn medestudenten en de prijzen van de vluchten.

Eindelijk kan ik concrete plannen maken. Het maakt me wel een beetje zenuwachtig. Want nu lijkt alles zo écht te worden. Eerst was het een grote droom, maar dit doet mij beseffen dat ik er binnenkort echt voor ga. 

Groetjes,

Julie

Geen opmerkingen: